KRONOLOGI PERISITIWA HARI KEDUA

Pada pagi hari kedua kejohanan diiringi dengan hujan lebat. Walaupun begitu, para peserta kejohanan kelihatan tidak hilang semangat untuk meneruskan perjuangan mereka.

Acara pertama ialah 10km jalan kaki L18 akhir. Balapan yang basah tidak mematahkan semangat peserta untuk menghabiskan acara..

Diselang-seli dengan acara padang. Acara lompat jauh dan lompat tinggi mengambil tempat di stadium bagi P dan L 13. Kedua-dua acara ini ialah acara akhir.

Acara balapan kembali menguasai stadium. Acara 400m bagi semua peringkat lelaki dan perempuan bermula kira-kira jam 9.00 pagi. Keadaan hujan tidak menghalang acara ini diteruskan. Semua acara 400M pada hari ini dipertandingkan di peringkat saringan.

Sesi pagi diteruskan dengan acara-acara padang seperti Lompat Kijang P&L18, Lempar Cakera P15, Lontar Peluru L15, Rejam Lembing P13, Lempar Cakera L13, Lontar Peluru L18 dan Rejam Lembing L15. Semua acara ini merupakan acara akhir.

Pada sebelah petang, angin bertiup kencang dan cuaca agak panas. Acara-acara saringan menguasai balapan pada sebelah petang. Acara 800M dan 4x100M L&P di semua peringkat dipertandingkan.

No comments:

Post a Comment